You're in my world now bitch.

Jag vill ha nya bilder på min header, men jag vet inte vilka bilder jag vill ha.
Jag längtar sjukt mycket tills jag ska åka ner till Blekinge i sommar & hälsa på där! Ska åka dit helt själv med tåg & bo hos Annie & Hanna i några dagar & ska träffa massor med gamla vääännner! :d Längtar! ♥
Ska till Frankrike i två veckor till sommaren oxå! ♥
Jag är verkligen helt jätte trött. Jag vet inte vad det är med mig, jag somnade hur tidigt i helgen & nu är jag fortfarande jätte trött. Skulle kunna somna nu, men jag har bestämt mig för att duscha innan jag kanske somnar, hihi. Vad är det med mig egentligen?! :s
Näe, nu ska jag duscha :) Ögonen svider av trötthet :o
Kysss ♥


Troublemaker - Akon ♥

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0