When i'm gone.

Jag duschade nyss, & min dator börjar bli riktigt seg, så jag ska nog snart försöka sova. Men jag börjar få lite panik, för jag vet inte vad jag ska ha på mig för kläder i morgon. Jag vet inte hur jag ska ha håret heller..
Mamma ska köpa sånt där puder som jag fick låna av Tara, till mig. Tack mamma ♥
I morgon ska jag ta spruta också! Andra sprutan i Gardacil-sprutorna. Jag är inte så rädd för sprutor, jag är mer rädd för halsprov än sprutor, så det ska nog gå bra.. :)


When I'm gone - Eminem ♥
Jag älskar hans låtar, texterna är rätt konstiga, typ gangster uppgörelser & sånt känns det som han sjunger om.. HAHA! Men han är gryym :)
Nu ska jag snart försöka sova (a) Puss. ♥

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0