stan med victor & angelica! (y)

Idag hände ngt otroligt! När jag vaknade i morse & gick upp & öppnade garderoben.. Då låg byxor där! Jag provade dom, haha, jag har inte kunnat få på mig dom på länge, & jag har tydligen blivit riktgt smal, för jag fick lixom på mig dom! OTROLIGT! :o

Haha, Tara kunde inte dra ut idag, vet inte riktigt varför, så jag & Angelica & Victor stack till stan efter skolan. Vi åt på mcdonald's & haha sen gick vi upp till ngn bro & Victor kastade snöbollar på fåglar HAHA. Sedan sminkade han sig & massa.. Tvär kul!
Bilder kommer senare när jag har fått dom av Angelica efter hennes träning :)


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

hahaha tvär skoj var det idag xD <3

2010-03-18 @ 20:25:27
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0