vaken.

vaknade halv 12 idag, när pappa kom in i mitt rum & tände. jättesnällt kan man väl säga yess.
jag vet inte riktigt när natta kmr idag, men det blir väl runt 5 ksk, tyckte mamma iaf -.- men jag är nog inte klar förrän 3 iaf x) jag ligger just nu i sängen med min laptop på magen , med pyjamas & lyssnar på musik & fixar lite saker. lite senare när jag har duschat kmr "dagens outfit" & lite sånt :)


va lite wannabe natta med att göra en sån bild (; men ikväll kmr massa bilder det svär jag på! :D
nu ska jag duscha om en stund & sen ska jag fixa mig lite. ses om några timmar.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

yeah kommer bli tvär kul :D

haha din mamma tycker samma som min så att ja hinner äta o skit innan men ska vi ses vid 5 då eller ? (: <3

2010-01-03 @ 13:08:11
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0