uppdatering i skolan

Just nu har jag teknik. Våra lärare är tydligen sjuka, haha så vi fick vara i datasalen & skriva & shit. Efter skolan går jag ner till stan med Angelica Kewin & kanske Korn Victor Elin. Jag ska hämta ny lins, dom andra ska hem & tar bussen från stan, haha.
Jag är tvärhungrig. Jag ska äta om ungefär 2 timmar! Det är ju jätte långt kvar. Dessutom har jag ont i magen. Jätte bra dag idag känner jag. Till på köpet så har jag inga linser heller. Shit vad jag längtar tills den här dagen är över! Jag för sov mig idag oxå dessutom. Veckan börjar ju bra.
Jag & Angelica ska troligtvis sova över på onsdag till torsdag. Då har vi sovmorgon till halv 12 tror jag :D Då ska vi festa!
Nu måste jag nog greja lite mer med tekniken & kolla vad alla andra håller på med. Dom snackar om bögar? Haha.

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

du fick cheeze burgare :D <33 du är så jävla ffiin jennifer <333333

2010-01-25 @ 17:13:28

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0