tja fan.

Idag upptäckte jag & Angelica på vårat schema att vi hade en timmes rast idag, så vi stack ner till stan på lunchen & åt mcdonalds & kollade lite i lite affärer. Haha det va mysigt! Vi kom ksk 10 minuter för sent till so lektionen sen , men det gjorde nog inte så mkt höhö.
Sen efter skolan stack jag & Kewin hem till mig xd. Vi myste som vanligt, va ute en stund & sen kollade vi tv & bara myste allmänt. Hihi (a)


Sötnosen & jag i stan  jag ser cp ut på den bilden (: Som vanligt!


Älsklingen  haha jag böjde hans ögonfransar (hh)

Nu ska jag duscha & måla naglarna, sen ska jag kolla på morden i midsomer med mammsen. I morgon ska jag va med Tara btw (:

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

hahaha det var kul nere på stan ^^

jag ser cp ut på bilden -.-

men du e söt <3

2010-01-13 @ 19:47:38
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får itne böja mina ögon fransar du dra säkert av dom snart xD o de gör ont :/ :P <3

2010-01-13 @ 20:09:29
Postat av: kewin

du får itne böja mina ögon fransar du dra säkert av dom snart xD o de gör ont :/ :P <3

2010-01-13 @ 20:10:25

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0