tidigt vaken ;o

Jag vaknade tvär tidigt även om det var skola! Jag är stolt hahaha :C Jag fick in båda linserna på bara 10 minuter! Typ mkt bättre än förra gången, hahahaah 1,5 timme utan att få i en enda xd Men iaf, ska snart åka till skolan nu då, & efter skolan ska Kewin & Angelica följa med mig hem & vi ska fixa oss för Saras fest , jag & Angelica asså :) Kewin får väl titta på elle ngt sånt (:
Förlåt för dålig uppdatering oxå! Kewin åkte hem runt 21.30 igår & då va det bara för mig att duscha & lägga mig typ. Har sovit hemskt kasst i natt & är tvär trött.
Min bror har brytit benet & om jag åker med han & pappa till skolan så får pappa släppa av oss alldeles vid ingången till skolan HAHAH! :c Vi slipper gå från parkeringen hah :'D No life Jennifer.
Men nu ska jag borsta tänderna & spraya i hårspray i håret! ;) Bloggar mer ikväll trorja.

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0