shiet!

Oh shit jag hinner inte med att blogga alls känns det som! Förlåt för det! Men jag har ett liv kan man säga (; Hahaha nej .

Men iaf, idag efter skolan skulle jag dra ner till stan & hämta en lins, för jag råkade typ göra sönder en i morse, det blev sprickor i den höhö 8D Så jag stack till stan med Kewin , Simon & Victor :) Vi åt på mcdonalds & shit, sen kom Victors bror & då stack jag & kewin & hämtade min lins, sen mötte vi victor & gick till ungdomsmottagningen & hämtade kondomer höhö. Sen kom Victors bror igen , & så gick vi runt lite på stan, jag missade alla mina bussar & shit. Så gick vi in på kåta affärer haha. Vi fick inte va där inne xd
När vi va där utanför så kom en gubbe, jag venne om det va ett fyllo elle inte, men han började sjunga för oss & pratade om att vi skulle lyssna på rätt radiokanal elle va det va. Hahahaah. Sen sa han typ ngt Alla kmr inte upp till himlen, det man gör nu, det är nu man kmr till himlen. jag ville prata med er för jag ser att ni har det bra , ni tar hand om varandra & det ska ni göra nu, inte sen. & lyssna på rätt radio! jag är 56 år & jag har lärt mig ... Hahahahha ja kmr inte ihåg allt han snacka om xd Men victor va iaf intresserad av hans prat x)


Hahaha så ser det ut när Jennifer , Kewin Simon & Victor har vart i farten ! (hh) Fotograf är kewin :) <3


Dagens outfit:
Kofta: vero moda
Linne: gina tricot
Linne: vero moda
Jeans: gina tricot
Sminket är lite mascara & fundation. håret är utsläppt . :)

Jag är väldigt varierad med mina klädköp! Alla är typ köpta på vero moda, eller gina & ibland bikbok. Hahah det är typ dom ända där ja köper xd Fast ja, nu har jag ju inga pengar så -_- Men det får duga så länge! Det var tvär länge sen jag köpte nya kläder känner jag. Men iaf, har tydligen biologi prov i morgon så jag måste nog plugga lite ksk. Ahh, vill inte ha lika dåliga betyg som förra året höhö. Men vi hörs! I morgon ska jag va med Angelica btw :)

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

snygg bild på cheese bugare papper (H)på dig oxå älskling (:<3333 de va kul i dah :D hahahaha xD han gubben va cp typ kristen eller nåt >.<

2010-01-11 @ 20:27:34

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0