ojoj, dålig uppdatering därdu!

Har verkligen inte hunnit blogga, därför att igår var jag med Kewin & sen åkte jag till Bladh & sov över där. På kvällen var Bladh, Hanna, Löfström, Elin, Amanda, Angelica, Filippa, Johanna, Linnea & Fanny.
Vi kollade på paranormal activity, världens läskigaste film! Haha jag satt mellan Elin  & Linnea, mina ben ryckte typ, & jag skakade hahahah tvär mycket.
Efter den filmen åkte nästan alla hem hahaha, så det var bara jag, Hanna, Amanda, Angelica & Fanny som sov över hos Bladh. Men det var mysigt!
Vi la oss runt 3-4, & då sov jag mellan Fanny & Angelica. Men så surrade tvn för mkt enligt Angelica så hon gick från mig & la sig i soffan & inte sov nåt alls tror jag xd. Haha det kändes som jag låg på Fanny, iaf när jag vaknade. Fanny & Hanna snackar & har damp i sömnen kan jag meddela (;

Så åkte jag hem runt 12 idag, då var jag jätte rädd när jag var ensam i huset. Men sen kom Kewin & vi har myst hela dagen :) Han är fortfarande här, han tar en buss runt 23.00 tror jag. Jag är tvär trött, jag kommer somna jätte snabbt sen! Om jag inte är rädd för den där filmen hihi :$
Nu kommer bilder!

 

 
Födelsedagsbarnen!

 

 
Snyggt.                                                  Sovdags :)
 
Sovdags :)

Mycket bilder, det är väl bra :) Nu ska jag bli socialare mot älsklingen.

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

ärligt asså det surrade för fan i hela huset :O hahaha sååå snygga bilder asså XD

2010-01-30 @ 23:19:53
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: Lollo på msn

var det roligt?

2010-02-03 @ 21:11:16

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0