nathalie ♥

jag sa god natt till er runt 2.45 i natt, men jag & natta släckte lampan runt 05.00. men jag var rädd för den där dumma filmen så jag somnade 05.30, en kvart innan min mamma skulle åka till jobbet x)
sen va vi tvungna att gå upp 11.00, eftersom jag skulle ha lins träning halv 2, & va tvungen att ta bussen & shit till stan, & jag behöver ju minst 2 timmar på mig att bli klar på morgonen (:
iaf, stack till stan då .. linserna hahahah! hon där doktorn elle va de e , hon kunde inte få in linserna i mina ögon så jag provade själv. tror det tog ungefär 1,5 timmar för mig innan hon sa att hon skulle prova att få in första linsen xd . då gick det tillslut. nu kan jag nästan sätta in dom själv ^^ haha det är faktiskt svårare en man tror :C
men jag får inte ha linserna nu när jag är förkyld, men jag har i linser nu. jag skiter i va dom säger. dom överreagerar säkert me allt typ -_- föräldrar måste va med på lins grejen asså wtf?! :o & att man måste va utan linser 1-2 dagar i veckan .. seriöst -.-'


neeej va söta  hahah min näsa usch på den :D mitt tangentbord e segt jag vet inte om de blir stav fel då e de tangenternas fel -.- jag får ändra hela tiden ju -.-
tvär kul i natt & haha igår & idag nathalie älskling :) måste göras om sötnos.
jag äter popcorn nu . tjockis.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

vi e lätt sötast asså måste göras om älskling <3

2010-01-04 @ 23:54:29
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0