nathalie billgren min bitch & kk :o

natta kom runt 5, då satte vi på mirrors , tvär läskig. sen gick vi ut i snön en stund, hahahaha natta ramla ner i snö hög & jag ramla typ på henne 8D sen gick vi in igen, & nu har vi nyss kollat på halloween , den där filmen, seriöst jag typ låg över natta & klättrade på henne. sen typ gråt jag oxå haahhahaha (hh) nu tvingar kewin mig att ta med dom två filmerna till honom på tisdag, jag kmr dö typ. just nu pratar natta med kewin i telefonen hahah !
nu kmr bilder!

 

 

 

 

fler bilder kmr i morgon :)

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

oohh världens sexigaste bilder faan ;c ååå nu e de ju du som snackar me kewin och målar tå naglarna ;o

pusss på dig min bitch & kk <33

2010-01-04 @ 00:34:40
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/
Postat av: kewin

min kk (H) natta hahaha snigga bilder xD hahah xD

2010-01-04 @ 18:58:46

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0