lite bilder från igår :)

shoo

åkte till kewin runt 2 idag, & nu kom jag typ precis hem. tvär mysigt hade vi! :) jag älskar dig kewin.

nu kmr lite bilder från igår som jag tog från mikas bdb, haha mkt bättre bilder än vad jag hade tagit! hon hade digitalkamera så det blev itne så suddiga & mörka bilder höhö (:


haha gullig bild :) jag, victor kewin elin & simons knä. fotograf: mika :) HAHAHAHA lägg märke till victors min hahaha han ser lite sur & rädd ut hahahahahah. jag har typ tjocka kinder på den bilden ^^


mika elin simons knän igen hahaha & kewin . jag är fotograf! :C hahaha kolla kewin x) jag tror typ victor kittlade han HAHAHAAHHAHA xd


hahahahah kewin & jag. jätte fin bild -_- tror simon är fotograf där ^^

haha inte jätte mkt bilder, men det kmr nog fler :) hahaha inget slår minerna på victor & kewin på dom två första bilderna hahahaha .
nu ska jag kolla på tv & äta chips tror jag.

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

en jäävligt bra dag var det älskar dig jennifer gott nytt år :D§§§§§§§§§

2010-01-01 @ 20:59:36
Postat av: Angelica <3

asså faan vad kul ni verkade ha :O

nästa gång ska jag med oavsätt om mamma säger nej eller inte XD <3

2010-01-01 @ 23:29:37
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0