jag vill bli blondare ;o

Jag har bestämt mig för att istället bli brunett, ska jag nog satsa på att bli mycket blondare istället. Det är troligare att jag får det då, hihi, för min mamma tycker verkligen inte att jag skulle bli brunett & hon har faktiskt sagt att jag ska få bli blondare isf :) Så vi får se! Men isf ska jag bli tvääär blond. Verkligen blond HAHA. Då ska jag & Angelica göra en Legally Blonde 4 [stavningen haha].
Det är ingen Wallander idag! :o Så jag ligger just nu i sängen & äter youghurt & flingor, bloggar, chattar, smsar & kollar på Johan Falk. Nu är det tydligen nyheter mellan oxå. Onödigt tycker jag. Haha, tror jag somnar snart ändå. Har tvär ont i magen & knarkar alvedoner & ipren.
Nej, nu ska jag nog sova så att jag kan VAKNA i morgon iaf ;)
Puss & kram cp barn.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: angelica OFC <3

haha blondieeeeee xD OFC att vi ska göra en legelly blond 4 xD stavar bra tycker jag xD <3

2010-01-25 @ 09:44:26
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: kewin OFC <3

du har fint hår jennifer ju :D



ja är redan blond (H)<3

2010-01-25 @ 17:15:10

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0