ingen orkar läsa ;o gört endå!

Idag har jag seriöst haft världens knstigaste dag! Jag har haft skrattanfall hur mycket som helst idag! Filippa gjorde en jätterolig sak som jag inte får säga, sen på syslöjden HAHAHA:
Kerstin: Var är Angelica & Fanny?
Jag & Johanna: internprao
(man är i kiosken i uppehållsrummet).
Kerstin: Va? Ska dom ta influensastprutan nu?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
Sen så pratade jag & Felix, tror jag det va så iaf.
Filippa: HÅLL PIP!
Felix: Ja, jag kan hålla min pip.
HAHAHAH! Jag typ låg på golvet & skrattade sönder!
Ah, sen efter skolan stack jag hem till Jeanie. Tog buss med Angelica & Bjäle. Innan bussen så drog Victor ner mig i snön så att jag ramlade & blev helt blöt, HAHAH, det va taskigt (a)
På bussen så började jag skratta igen. HAHA:
Jag: Bjäle ska inte du gå av bussen här?
Bjäle: Ser det ut som jag vill det eller?!
*Tittar ut* Jo det vill jag visst!
HAHAHAH! xd
Så hade jag det mysigt hos Jeanie :) Vi kollade på film Kill Bill 2 med Isabell & Felicia, Jeanies lillasyster & hennes kompis. Så lät det som att dörren gick upp, vi 4 va ensamma hemma. Så jag & Jeanie gick till dörren med ngn grej man tar pomfrits med, haahahaa. Så va dörren stängd.
Btw Jeanie är NEGER :'D


Bara för att hon är söt men inte vill vara med på bild. Hon är riktig neger! Men det syns inte där hihi.
Det blev ett långt inlägg idag. Haha ingen orkar läsa. Nu ska jag dushca & basta.

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0