hemma idag .

Ryggen gör tvär ont, kunde inte komma upp ur sängen i morse, så jag fick stanna hemma idag. Igår hann jag inte blogga efter att Hanna åkte hem, btw hon ksk har en spricka i armen :s
Iaf, ska snart på linsträning om ngn timme oxå. Undrar hur det går med ryggen. I morgon ska Kewin komma oxå, men jag vet inte om jag ska till skolan .. Tror det iaf. Ska till doktorn oxå i morgon, för hälarna. Har laddat ner en film som heter jennifers body , haha den ska jag & Kewin se i morgon höhö :)
Bloggar mer sen, ska kolla film nu.

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: mattias

hej vilken fin blogg du har! hur är läget idag? ^^

2010-01-19 @ 14:22:38
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0