FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!

Förlåt så mkt för min dåliga uppdatering dom senaste dagarna! Det är inte meningen, men jag har haft mkt att tänka på dom senaste dagarna, & jag har knappt vart hemma. Igår va jag med Kewin & Angelica & sen stack jag & Angelica på fest till Sara där nästan alla tjejerna i klassen var. Då kom jag hem runt 23, & då duschade jag & somnade direkt. I morse stack jag till Kewin runt 12, & då va jag tvär trött & hann knappt fixa mig innan jag skulle åka. Haha, det var mina dagar det! Nu kmr bilder, som typ antingen jag elle Angelica har tagit.

Fredag - skolan.

 

 

Fredag - hemma med Angelica &
Kewin

 

Fredag - fest hos Sara

 

 

Haha sötnosar.

Lördag - kewin

Tänkte inte på att ta bilder (a)

Haha jag va med på nästan alla bilder hahaha. Nu ska jag kolla på robinson. Hihi (a) Ha det bäst.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

haha coola biler :) <33333

2010-01-09 @ 21:28:43

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0