februari i morgon!

Här är en lista över vad jag ska hinna göra innan februari är slut:
- FÄRGA HÅRET BLONT!
- Köpa mycket kläder
- Vara med människor som jag inte varit med på länge [Tara, Natta, Jeanie & Felle tex
- Börja vara socialare på msn
- Lägga upp fler bilder på både bloggen & bilddagboken.
- Sluta förstöra alla mina linser
- Plugga mera & sluta vara så jobbig & pratig & sprattlig i skolan (a)
- Få mycket bättre resultat på proven i skolan!
- Sluta bråka med alla
- Lägga mig & sova tidigare på vardagar :)

Det ska vi allt se om den listan kommer att fungera. I slutet av februari ska vi se av den här listan vad jag har lyckats med :) Nyårslöften fast ngt nytt, typ månadslöften!
Nu ska jag sova & börja med mitt sista månadslöfte ;)

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

haha skills ja fattar fortfarande inte hur ed kan bli så bra utklippt xD<333

2010-01-31 @ 22:53:31

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0