dålig uppdatering.

Förlåt för lite dålig uppdatering det sista, men jag har lixom inte hunnit med allt. Igår sprack en lins för mig dessutom , & med månadslinser så måste jag till optikern & byta lins, & såklart har inte dom öppet idag & jag har ingen lång rast i morgon i skolan, så jag får gå & hämta en ny lins efter skolan IMORGON -.-' Usch, deprimerad blir man verkligen utan linser kan jag säga -.-'
Jag åkte & träffade min faster, hennes man & min ena kusin idag oxå, kom precis hem från dom. Idag har jag oxå varit med Kewin. Det var mysigt det. Hihi.
Jag fick reda på att vi tydligen ska ut & resa oxå, till sommaren tror jag. & så är det snart komfirmationsläger. Längtar faktiskt lite. Hihi. Inte till att läsa om gud men att va på läger, det blir kul :D
Nu ska jag duscha & sen se wallander.

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0