dagens outfit + köp

Kom hem för den stund sen, har fixat blogg designen lite. Vad tkr ni ? :) haha själv blev jag faktiskt ganska nöjd.
Medans jag provade linserna & gick runt på stan lite med dom , så fick jag en ny tröja av mamma för att jag hade ont i ryggen. Tack! Jag ska inte till skolan i morgon heller btw, men kewin ska komma till mig ändå :)


Dagens outfit:
Tröja: bikbok
Linne: gina tricot
Byxor: team sporita
Smink: inget.
Håret: uppsatt med spännen.

Lite slarvig outfit. Hann inte riktigt tänka ut kläderna eller håret, va tvungen att dra direkt till lins träningen, så jag fick kasta på mig det jag hade hihi (a)


Dagens köp:
Topp: vero moda 179 :-
TACK!  

Snygg bakgrund bakom tröjan haha, la den bara lite på sängen. Haha. Nu ska jag kolla på film tror jag, hihi. :) Bloggar nog mer ikväll antagligen.

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0