dagens outfit.

Nu är jag hemma. Har varit i stan med Kewin & Angelica. Jag & Angelica köpte coola presenter till Bladh & Hanna hihi. Satt i uppehållsrummets kiosk idag oxå med Sofia. Det var kul, haha alla kom & snackade med oss haha.


Tröja,
Linne
Jeans
Mascara & fundation
Utsläppt hår


Nu ska jag plugga för nåt tråkigt prov som jag har i morgon. Smsa mycket, jag kommer ha tråkigt. Vi ses ikväll.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

haha det var kul idag (både hemma och i stan xD) <3

2010-01-28 @ 21:23:57
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: kewin

fedt kul i stan fean :P <3333

2010-01-28 @ 21:45:07

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0