dagens outfit.

Kewin åkte nyss hem. Nu ska jag kolla på tv. Let's dance tror jag det blir. Hihi (a) Skulle egentligen på nåt rockcafe med Jeanie & Felle men sen orkade jag inte, så hihi det blir en kväll hemma nu då :) Kewin ska nog komma tidigt i morgon, då ska jag se till att vakna INNAN han kommer, haha (a)


Suddig bild, whatevahh.

Dagens outfit:
Tröja: gina tricot?
Jeans: gina tricot
Armband: gina tricot
Sjal: H&M
Smink: inget ! :D
Håret: uppsatt & med spännen.
Jag bloggar mer senare efter Let's Dance & allt det där! :)

kisses


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: nathalie

haha du e så dum som inte gick man va tvungen att gå egentligen vi har börjat konfan nu din idiot hahahahaahahahahaha vi hade lixom möte och shit hahaha x)

2010-01-24 @ 11:34:19
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0