dagens outfit.

Seg dag idag. Tvär ont i ryggen dessutom, tror jag håller på att dö. Väntar på Hanna , hon ska komma när jag har ätit. Vi får väl ligga i min säng & kolla på film elle ngt, för jag har riktigt svårt att röra mig.
Matte prov idag oxå, det gick skit! Jag blir förvånad om jag ens får ett G på det provet.
Ska till lins träning i morgon btw, hoppas på månadslinser istället för dagslinser. Kan nog inte träna i morgon heller, om min rygg e så här så funkar det knappt att va i skolan.
Onsdag får Kewin följa med mig till doktorn, då ska jag tydligen prova ut mina hälinlägg, special skit som jag ska få för hälarna som ngn doktor har sagt.
På torsdag ska jag vara med Jeanie! Grymt saknad är du gmn!
Fredag ska jag till doktorn igen , för att ta ngn spruta. Shiet, jag börjar bli gammal. doktorer hela tiden . Efter doktorn ska jag va med Kewin oxå.
Jag märkte idag att det roligaste som händer i skolan är när jag träffar Victor & Kewin i skolan, det är det roligaste som händer. Synd att jag inte går i deras klass, då skulle jag döööött av skratt.


Dagens outfit:
Kkjorta: gina tricot
Jeans: gina tricot
Linne: gina tricot
Smink: mascara, fundation
Håret: utsläppt.

Varierar mig väldigt med affärer där jag köper mina kläder märker jag. Nu kmr snart Hanna & jag laddar ner en wallander-film som vi ska se. Hoppas den är helt nerladdad snart. Jag är hungrig, bloggar mer ikväll.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

jag tror inte att jag ska träna imorron min axel gör såå jävla ont :S

2010-01-18 @ 20:41:28
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: keewin

din rygg kommer snart bli bättre hoppas jag:) <3



de är skit kul med victor haha xD men inte när han e dum mot mig -.- du skulle gptt i min klass :<333333

2010-01-19 @ 12:58:54

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0