dagens outfit.

Idag stack jag till stan med Kewin Simon Victor Elin & Angelica följde med oxå.
Sen stack jag hem & pluggade lite matte för matte provet, & sen hann jag inte göra så mkt mer innan jag skulle träna. Så jag stack till träningen & tröttade ut mig, kom hem & satte mig vid datan haha.
Nu ska jag snart duscha & sen sova antagligen. 
I morgon ska jag med mammsen & vi ska shoppa kläder till mig! ÄNTLIGEN! Hoppas hon är på bra humör så att hon köper mkt till mig (/) Det behöver jag tkr jag hihi :) Skulle igentligen vartmed Tara men hon dissar mig för ngt gym med Natta så haha see yaa later biatches (h)


Dagens outfit:
Linne: gina tricot
Kofta: vero moda
Jeans: gina tricot (?) länge sen.
Halsband: gina tricot
Håret: uppsatt [hann inte platta det i morse]
Smink: mascara, fundation.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

det var kul på stan ;D synd att du missade hälften av det XD <3

2010-01-14 @ 21:12:07
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: kewin

haha de va roligt när du gick :P hahaha ne skojjjja :) <33 men du skulle varit me de hade varit mkt roliagre då <333

2010-01-14 @ 21:33:39

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0