angelica ;D

Nu är Angelica hos mig , haha de är kul :D Haha vi va nyss ute & tog bilder som jag lägger in sen, haha :) Nu ska vi tydligen med på ett föräldramte med basketen höhö
Vi stack till stan med Kewin Simon Elin Mika efter skolan, haha sen stack jag & Angelica hem till mig ^^ Nu måste vi typ dra, hehe, bilder kmr senare när jag har fått dom av sötnosen ;D <3


Dagens outfit:
Tröja: gina tricot
Linne: gina tricot
Jeans: gina tricot

Enformig haha ;D Dagens smink är mascara & fundation, & dagens hår är utsläppt, men inte plattat idag faktiskt ^^ Så här ser mitt hår ut när jag inte har fixat det speciellt mkt höhö ;)
Nu ska vi åka . Hörs om några timmar.

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

snygging på bilden !!!<333 :)

2010-01-12 @ 21:23:58

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0