4 månader!

Först & främst vill jag säga grattis till mig själv & Kewin haha. Idag har vi varit tillsammans i 4 månader! Det är faktiskt ganska länge ändå tycker jag :)


4 månader!
Förlåt för lite suddig bild men ah (a) Det var enda bilden som inte mina kinder såg cp ut.

Japp, är inte i skolan idag heller. Ryggen gör fortfarande tvär ont. Men Kewin kommer ändå, det är bra, annars skulle jag fått riktigt tråkigt idag.
Pappa tycker att jag ska plugga lite, & det borde jag väl egentligen göra, men enda boken jag har hemma är engelska boken & den kan jag inte hitta :$
Idag skulle vi bara haft 2 lektioner egentligen, för sen efter lunchen skulle vi åkt pulka. Det hade ju inte gått med min rygg, det var nog lite därför jag fick stanna hemma idag.
Jag funderar på att göra en ny header, men jag har det problemet att jag inte har någora bilder som jag kan ha där, hihi. Jag är i stort behov av digitalkamera! Det ska jag önska mig i komfirmationspresent. Btw, komfirmationen börjar snart. Läger snart oxå. Jag ska komfirmera mig med intressanta människor som Natta Jeanie & Victor. Det ska faktiskt bli ganka kul, förutom att vi ska läsa om gud, haha.
Nu är jag hungrig, & sen ska jag nog duscha eller nåt, men jag bloggar nog mer senare. Långt inlägg idag btw!

kisses

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Jennifer

2010-01-22 @ 17:40:24

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0