2010 2010 2010 2010 2010 2010!

2010! haha lätt bästa nyår hittills! stack till kewin runt 2, va där & myste i ngn timme, sen stack vi vidare & mötte simon victor elin & mika , så gick vi hem till simon & grejjade lite, haha sen åt vi, spelade & massa, sen åt vi igen & körde sång spel hahahah kewin äger jue alla ;) & elin hahahah gnällarN , som victor sa ;) HAHAHAH så kom simons katt, & jag lixom blev rädd så det blev typ:
jag: AAAH!
victor: AAAAAHHHH!
kewin: ATTTTHHHJOOOO!
simon: vafan ?
hahahahah xd & så sprang vi ut runt 22, & smällde massa smällare, haha tvär kul! HAHAHAHA victor la en smällare i en burk, & burken smällde hahahah sönder typ x)
sen vid 00, ah så sprang vi ut med pommac flaska & glas, haha så stog vi & vänta på att det skulle bli 00, så när det blev det så fick inte simon upp locket & stog där & hoppa typ, ah & victor sprang runt där & skrek att nu är det snart en minut över! &
kewin: ska vi behöva vänta till nästa år elle?
HAHAHAH , ahh sen krama alla varandra & sen sprang elin mika & victor ut i snön med strumpor & utan jackor hihi tokar ^^
hihi lätt bästa nyår som sagt! nu sitter jag här & ska nog sova om ett tag, haha smsar med massa & shit. JAG KAN SMSA NU! nu kmr lite bilder & sen somnar jag.

 

 

 

lite suddiga bilder typ .. ah mörka . men ska sova nu, hihi (a) neej skoja! ska se på film!

kisses

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0