yo motha fuckaz :)

Hade mysig dag med Kewin idag, även om jag inte mådde så där jätte bra så hade vi det bra ändå. :) Han åkte hem runt 19, då åkte jag en sväng till torp & sen hem igen. Då duschade jag & grejer & nu har jag nyss städat lite. Duktig flicka Jennifer (Y) Iaf, nu pratar jag med Kewin i telefonen oxå. Ska nog snart sova, är riktigt trött & ska ju till skolan i morgon.
Ska nog klippa mig i morgon eller ngn gång i helgen. Ngn gång i helgen ska jag bleka håret oxå, ska bli en riktig blondin! Ska bara se till att vi köper hårfärg, sedan händer det ;)




Så ser älsklingen ut när han masserar min rumpa ;D HAHAHAHA. Nu ska jag fixa lite saker innan jag somnar hihi (a) I morgon ska jag till Kewin efter skolan oxå btw. Bloggar nog när jag kommer hem i morgon då. Blir nog lite dålig uppdatering då. Ha det bra så länge! Pussssssss.

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

vafaaaaaaaaaan -.- bilderna jennifer :(<3

2010-02-04 @ 21:50:28

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0