tjoooo.

Kom hem från Kewin runt 21 efter en mysig dag hos honom, & nu ska jag duscha & sen sova tror jag. I morgon ska jag till Göteborg med kusinen Maria, det blir mysigt det! Har inte träffat henne på jättelänge, & så ska vi shoppa oxå. Det har jag inte gjort på så sjukt länge, det ska bli riktigt härligt! Längtar efter att få gå runt & bära påsar med kläder ...
Måste köpa fundation & mascara iaf! Det är slut, & så måste jag ha mycket mer kläder. 500 kronor borde nog räcka, ja, det är ganska lite pengar, men jag får väl hitta reor eller något sånt ..
Jag ska ta tåget ensam ner till Göteborg så ni får smsa eller ringa!
Nu ska jag duscha, jag bloggar mer i morgon innan Gbg om jag hinner, annars efteråt på kvällen ;)

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0