svar till saras kommentar.

Hej.
Love your blog, läser den typ varje dag :D
HUr photoshoppar du dina bilder? Asså vilka program?
Typ vanliga Photoshop?
Kan du vara snälla o säga det till mig :D <3
KRAMIZAR SARA

Svar:
Tack för kommentaren :) Bra att du läser min blogg varje dag :D
Jag använder Adobe Photoshop CS 4 som jag fick låna av Linnea! Jag vet inte riktigt vad du menar med "vnliga photoshop" men jag tror att Adobe Photoshop är det vanligaste, iaf det bästa, står det på rekommenderade hemsidor om photoshop & sånt.
Kul att du frågade! Vilken Sara är du ? (aa) Jag känner många Sara, så .. ? (a)
Puss & kram!

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Sara (igen)

tack för snabbt svar.

Jag heter sara nilsson, jag tror inte du känner mig för jag känner inte dig. haha.

tack igen!

2010-03-01 @ 21:43:32

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0