svar till linas kommentar.

hej jennifer! <3
du har en jättefin blogg o du är jätte gullig!
kan du visa vad för smink du använder varje dag? typ märken o så? snälla, för du sminkar dig jättefint :D
snälla, det skulle vara jättesnällt im du gjorde det s fort som möjligt :)
skriv gärna vilken nyans du använder på foundation o s också :)
många kramizar lina

Svar:

Jag brukar använda fundation & mascara varje dag, mer orkar jag inte sminka mig. Mascaran är maybelle lash stiletto, lite rött i ena kanten så att man känner igen den ;) Den vet jag går att köpa på Kicks & Åhlens, tror den kostar runt 150 :- . Jag böjer ögonfransarna varje gång jag har tagit på mascaran. Det är lättare att få dom ordentligt böjda om man har tagit på mascaran först.
Fundation är maxfactor lasting performance 105 soft beige. Till den har jag en fundationpensel, det är lättare att få ut fundationet med en pensel. Både fundationpenseln & fundationet går att köpa på Kicks & Åhlens. Fundationpenseln kostar 100 :- , & fundation kostar runt 150 :- .
Tack för kommentaren!
Puss.


Så lite smink använder jag varje dag ;) Texten på mascaran syns inte jättebra.


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: lina

tack så jätte mycket att du svarade så fort!

det var till stor hjälp.



ps: läser din blogg varje dag :) den är jätte intressant :)



stora & många kramizar lina

2010-02-07 @ 17:25:47
Postat av: Anonym

2010-02-08 @ 19:18:06

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0