snart duschhh.

Kewin dissade mig idag, för han skulle plugga -_- Så jag var på den där "mattestugan". Det var bara jag, Ilman, Nelly & Daver där, haha Suad & Emil var där en stund, haha. Iaf, lärarn hjälpte mig hela tiden xd Jag suger i matte & ska ha prov i morgon oxå :o Jag har pluggat mycket idag oxå, det känns som det är det enda jag gör nuförtiden. Tragiskt.
I morgon ska jag vara med Felle & Jeanie, det blir mysigt det! Det var lixom länge sen vi var med varandra .. Jag ska hem efter skolan & äta & sen möter jag Jeanie så går vi ner till Felle tsm, runt 4. Det är min planerade dag det!
Jag hinner eller orkar inte lägga upp bild just nu, förlåt för det. Jag ska duscha nu & sen kolla andra avenyn. Kyss & smek.

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewinator <33

förlåt :/ att ja skulle plugga o skit >.< <3333



o de va as tråkigt på mötet -.-

2010-02-17 @ 20:39:55
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg :D

2010-02-17 @ 21:13:38
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Hanna

Äsch, plugga är överskattat :)

2010-02-17 @ 21:29:54
URL: http://sandraochhanna.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0