rubrikeeen.

Blev ingen bowling idag, det var fullt där, så Oscar ville åka skridskor istället, & det ville såklart Kewin oxå då, så det fick det bli en stund idag då. Bilderna som kommer nu har mamma tagit idag! Alla personer på bilderna med blåa hjälmar kan man se är jag & Kewin.




Fina bilder :) Som sagt, alla personer med blåa hjälmar är jag & Kewin. Oscar ville tydligen inte vara med på kort, han är bara med på en bild, hihi. Kewin syns inte jättebra på alla bilder men (:
I morgon ska jag vara med Felle & Jeanie! Ska möta Jeanie runt klockan 12, så jag sover nog till 11 om jag inte vaknar innan det. Bloggar mer antingen ikväll eller i morgon ;)

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

kan kewin åka skridskor _ det visste jag inte

2010-02-25 @ 21:52:43
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: kewin

jaag ägde faaan ! (H= :)

2010-02-25 @ 22:08:03

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0