ny design & header igen

Haha, gillar att göra i ordning min blogg som ni ser. Kommentera! Vilken design är bäst? :) Ny header har jag oxå. Jag älskar photoshop!
Idag efter skolan gick jag & Kewin & Tara ner till stan. Jag & Tara ramlade flera gånger på vägen ner, hahaha i snön. Vi är galna (a) Sen efter stan åkte jag & Kewin hem till mig.
Nu har jag lust att duscha. Btw! Fick reda på mitt biologiprov idag, VG! 23/28! Mitt första VG på ett prov! Jag blev riktigt lycklig :D Fast sen så fick jag reda på matteprovet, tydligen IG, 19/57 poäng & på ena delen av matte provet fick jag 14/24 & på det andra fick jag 5/25 poäng. HAHA jag suger. Jag ska börja plugga mer. På omprovet ska jag få mycket bättre.
Nej, men nu ska jag duscha. Hörs i morgon!

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0