lockigt hår ?

Idag hade vi värsta soft dag i skolan, gick runt på stan typ hela dagen & lyssnade på ngn som varit med i andra världskriget, & ngn nazist. Jag grät jätte mycket. Kewin & jag & Angelica var med varandra hela dagen, riktigt mysigt! Åt på mcdonalds & allt. Sen åkte vi hem till Angelica, men när hon skulle träna så stack jag & Kewin hem till mig & myste en stund. Sedan åkte han hem runt 19.
Nu har jag försökt läsa genom lite i matten, men det går inte så där jätte bra.


Lite konstigt ansikte på den bilden, men whatever. För dom som inte ser så håller jag i en tändsticka, för jag känner verkligen för att tända eld på min mattebok. IG-barn -.-'
Dagens outfit:
Tröja,
Linne
Jeas,
Mascara & fundation
Utsläppt hår.

I morgon ska jag försöka mig på lockigt hår för ovanlighetens skull hihihi (a)

Längtar till konfa lägret btw! Kewin har fått börja i våran grupp! :D
Nu ska jag duscha & försöka fixa håret ..
Puss & kram

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

det var kul idag <3

2010-02-02 @ 21:00:39
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: Lollo på msn

jag har också en sån tröja men en annan färg vara

2010-02-03 @ 21:05:13

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0