längre inlägg nu :)

Förlåt för mina lite halvt deprimerande inlägg dom två senaste. Hihi, dom här två dagarna har jag inte mått speciellt bra, som ni märkt. Men nu kommer lite längre inlägg iaf.
Idag på spanskan hade vi Jocke. HAAHAHA. Jag sitter ju längst fram på min plats, & allting började med läxförhör. Det hade jag helt glömt bort, så jag satt där & skrev ksk 2 ord. Så satte jag ju på musik på iPoden, så började alla skratta, jag märkte ju inte det. Sen sa Jocke att jag skulle sänka. Ah, fick ju göra det då.
Sen fick vi ngt häfte att skriva, det var råtråkigt så jag & Jocke, Bladh & Johanna startade värsta diskussionen om hur det var när Jocke gick i skolan. Så sa han att han hade alla VG & ett MVG. Sen kom han med att han inte lärde sig att läsa & skriva på sin tid i skolan. Jag typ: "wtf! Sjöng ni bara bibelsånger då eller? Det ska jag fråga pappa!" HAHAH, sen kom Jocke med att han var med första gången dom fick vatten hem till kranarna, & att alla stog i köken & grät. Ah , det gick jag ju oxå på. Sen sa han att när han föddes så kom bilarna. & då kommer jag med att jag ska fråga pappa det oxå.
Sen började vi diskutera om vilka lektioner jag var skapligt tyst på. Vi kom fram till att det var svenska-lektionerna. Sen säger Jocke: "sätt dig ner på din plats & lyssna på Akon nu." & Han sa lixom AAAAkon, inte Äkon, som man lixom säger. Så jag trodde han mena min iPod & jag ba: "ööö det heter iPod." HAHA. Haha, sen sa Kajsa: "kan du sänka lite jennifer?" Då börjar jag typ vifta med armarna & ba: "JOCKE! En viktig sak! Jag såg en ful gubbe igår!!!!" HAHAHAHA, cp.
Lite om min dag idag, haha, det låter inte så kul när man läser, men hahahaha man skulle vart med asså.


Bjuder på den bilden hihihihi (a)
Nu ska jag nog duscha tror jag. Ha det bäst!

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Anonym

hahaha jocke är cool (H) fast han är sträng ibland xD haha <333

2010-02-09 @ 21:22:47

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0