kewin nu då :)

Ojoj, stress idag igen! Försov mig så mamma väckte mig för en halvtimme sen & hade bara en halvtimme att fixa mig på. Dom senaste dagarna har jag verkligen varit trött på morgonen, det har känts som om klockan varit halv 6 när den var halv 11. Jag ska börja lägga mig tidigare på kvällarna xd
Nu åker jag till Kewin, kommer hem runt 19 idag, tidigt jag vet, men jag var tvungen att komma hem & äta sa mamma -.-' Men jag bloggar mer ikväll efter melodifestivalen & allt det! ♥


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

fiiin är du älskling :) synd du inte fick stanna längre :( <333333

2010-02-27 @ 19:48:37

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0