ingen rubrik.

Lalala, jag är tvär trött fast ändå rätt hyper. Håller på & fjortisar mig med Kewin, haha han är såååå fjåååårtiz :d
Pluggade nyss,asså jag försöker verkligen plugga rået för mina betyg. Men det går väl inte så där jätte bra antar jag .. Jag är helt dryg med pluggandet. Aja, försöker iaf.


Mobilen passar med alla böcker som man bara vill bränna upp ;) Haha, photoshop äger btw.
Nu ska jag nog snart sova, det känns som om det är mitt i natten för mig xD Jag vaknade tidigt i morse, fast jag har haft en mysig alla hjärtans dag med Kewin! ♥

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

haha plugga på (Y) <3

2010-02-15 @ 08:10:00
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: keiwn

plugga e så jävla tråkigt -.- haha <33333

2010-02-17 @ 17:32:14

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0