heyo.

Jag har haft det riktigt tråkigt idag. Har bara legat i sängen med datan på magen hela dagen i pyjamas & slarvigt uppsatt hår. Det är verkligen inte värt att lägga ut en dagens outfit på ;)
Ja, så fick jag reda på för en stund sen att Kewin troligtvis inte får komma i morgon, eftersom hans föräldrar tyckte att han nyss har vart sjuk & jag är det oxå. Jag blev såklart sur & lessen, hehe, men det värsta har gått över nu mer än att jag lyssnar på deprimissionslåtar & deprimerar. Vi skulle ju ha varit ensamma från 10 på morgonen till 20 på kvällen ..
Menmen, om inte Kewins föräldrar ändrar sig så kommer nog troligtvis Lina hit. Det var sjuuukt länge sen jag träffade henne! Saknar henne så mycket!
Jag börjar bli trött nu oxå, & lite halsont igen.


Laddade ner den här filmen förut, är lite efterbliven som inte har sett den ännu :$
Hihi, nu ska jag kolla lite på Fokis blogg :) ♥
Köss. ♥

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

KRYA KRYA KRYA!!!! <333333

2010-02-13 @ 12:44:20
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: kewin

faaan att ja inte fick komma -.- men ja e fortfarande int helt fucking frisk -.--.--- <3333

2010-02-13 @ 15:40:16

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0