hemma idag.

När jag vaknade i morse hade jag lite ont i magen, så pappa sa att jag skulle stanna hemma från skolan. Då sov jag till 11 ungefär, gick upp & åt lite & nu ligger jag här i sängen & mår skit. Kewin kommer kanske & hälsar på efter hans skola, men jag vet inte riktigt om han får komma för mamma haha xD. Iaf, så ska jag göra mat till familjen idag oxå, för hemkunskapsläxan. Tråkigt, fast jag ska nog försöka göra god mat! (h)
Nu ska jag fokusera på tven. Vi hörs ikväll!


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

tråkigt att du var sjuk idag =( men du får ta och komma imorron <3

2010-02-04 @ 16:42:43
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0