hemma idag oxå.

Mådde skit igår, så jag fick stanna hemma idag. Haha, bra dag att vara sjuk på, eftersom Kewin oxå är hemma för sin magsjuka eller vad det var xd.
Mitt nya photoshop slår allt btw! TACK LINNEA för lånet av skivan!
Grattis till Korn som fyller 15 idag btw!


Söt bild. Från vänster: Johanna, Elin, jag & Angelica. Lite gammal bild från kanske januari, men sötast endå :D Elins video på youtube oxå! Sööööt!
Ska försöka plugga lite nu, på dom få grejer som jag har hemma. Hörs senare! ♥

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: keewin

krya på dig <333333 :)

2010-02-12 @ 11:19:53
Postat av: Angelica <3

kryyyyyyyaaaa !! haha grattis korn =D <33

2010-02-12 @ 14:19:40
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0