hemma från lägret.

Riktigt äckligt dåligt aktiv på den senaste tiden! Jag lovar, jag ska ändra mig.
I natt sov vi i konfagruppen över i kyrkan, det var riktigt mysigt! Har inte hunnit ta några bilder där, men konfa ledarna sprang runt med kameror lite överallt så jag ska försöka få tag i några av dom bilderna senare.
Jag drömde att Mattias var med mig inne på Vero Moda, & så vaknade jag av att Natta satt på min rygg & slog på mig för att jag skulle vakna. Haha. ♥
Sen direkt jag kom ut från rummet kom Victor & Kewin, morgonpigga som alltid & skrek att dom hade duschat. Hahaha. På kvällen kollade vi på en film & myste, men jag & Kewin fick inte vara i samma rum på kvällen, HAHA förutom om vi kollade på filmen xd. Haha helt cp.
Resten av tiden har jag & Kewin & Victor sprungit runt i kyrkan & busat haha (/)
Hm, i morgon ska jag & familjen tydligen inte åka skidor längre, så jag ska till Kewin istället. ♥
Nu ska jag & mamma baka cupcakes. Det blir mysit det! ♥


Detta är då dagens outfit. :) Nästan inget smink, om jag hade sminkat mig längre än det jag gjorde i morse så skule jag inte fått någon frukost. Haha.
Uppdateringar kommer ikväll efter jag har bakat med mamma!

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

fyfan jövla kristna nötter som inte lät ås va i samma rum seriöst --------.........---------

2010-02-22 @ 16:02:59

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0