HATAR SNÖÖ!

Okej, blev inget läger i helgen, på grund av snön. Vi åkte till kyrkan iaf, så alla var där en hel dag, sedan fick man ta sig hem i stormen. Såklart så går det inga bussar nu heller. Så det blir troligtvis inget läger i morgon, kanske så ska vi sova över i den där kyrkan, så då vet ni varför jag inte kommer uppdatera så mycket i helgen isf.
Jag har iaf haft en mysig dag, sprungit runt & busat med Kewin & Victor i kyrkan. HAHAH ngn sa ngt kkk, & Victor: korv-käkar-klubben! HAHAHAHAH. Sen så sa våran konfirmandlärare typ: nu ska ni få tänka vad vi ska skriva ner. Kewin: va? Ska vi tänka?
Nu orkar jag inte skriva mer, jag ska snart sova, måste vara i kyrkan klockan 9 i morgon oxå. Tidigt! Vet inte om jag ska gå med Kewin & Victor dit ner, så måste väl gå ännu tidigare då.
Som sagt, blir nog dålig uppdatering i helgen! SMSA!

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

hahaha kewin komentar ägde ju XD va ska vi tänka xD <3

2010-02-21 @ 10:44:15
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: kewin

agngelica (H) låt mig hahahaha :P

2010-02-23 @ 11:13:51

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0