glad alla ♥ans dag & grattiiiss tara!

Idag är det ingen vanlig dag. Det finns två olika anledningar till det:
1. Det är alla hjärtans dag.


Jag älskar Kewin. ♥

Den andra anledningen är:
2. TARA FYLLER ÅÅÅÅÅÅÅÅR! Inte bara de, hon fyller 15 oxå! 15 år!
Tara, jag har känt dig i 4-5 år nu, & det sista har vi bråkat väldigt mycket, men det måste faktiskt bli en ändring på det. Tara, när vi bråkar så saknar jag dig något hemskt, & varje gång det händer mig ngt, både bra & dåligt, så tänker jag på dig. Du är den första jag ringer när jag inte mår bra eller när jag mår toppenbra. Jag hoppas att du har haft en bra födelsedag idag & kommer ha det på din "fejkfödelsedag" när Natta, Jeanie, jag & Felle ska fira dig på onsdag. Dina allra bästa vänner. Jag hoppas att du kommer att tycka att det blir en bra "födelsedag".



Än en gång: GRATTIS TARA RASHID PÅ DIN 15 ÅRSDAG!
Förlåt för den gamla bilden, men jag tyckte den var söt så jag redigerade den lite & laddade upp den här & på bdb. Jag tror att det är den enda bilden som du nånsin har godkänt när jag har tagit den. Hihi (a) Saknar dig sötnos <3

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: keewin

jag älskar dig oxå :D♥♥♥♥

2010-02-14 @ 19:38:56
Postat av: tara

awwwwe :D ,, tackk älskling ! ,, nu ska de bli slut på allt bråk tycker jag ;) <3

2010-02-14 @ 21:34:14
Postat av: Angelica <3

grattis tara =D var glad att du har fått en lyckad alla hjärtans dag -.-

2010-02-14 @ 21:42:51
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0