dagens outfit.

- Lite dålig på att komma på rubriker känner jag. -
Jag har inte mått speciellt bra idag, typ jätte förkyld & feber. Ska nog inte till skolan i morgon. Skulle egentligen vart med Natta & Jeanie idag, & sen gått till ngn kyrka för konfirmationen. Men det går ju inte nu.
Men jag hade sjukt kul på en rast & syslöjden! Rasten gick jag & Angelica upp till sjukhuset & åkte upp med alla hissar. När vi kom till 6:e våningen & gick ut, så tittade jag nerför alla trappor, & så började benen skaka så att jag ramlade xd. Så höjdrädd blev jag.
Sen på syslöjden så var jag verkligen social mot Felix, Jonte, Victor, Angelica & Amanda. Vi hade värsta diskussioner, riktigt kul! Sen fick Korn hjälpa mig nerför en isig backe, hahahaha.
Fick photoshopskivan av Linnea idag oxå! TACK! ♥


Litet leende där oxå.

Dagens outfit:
Tröja,
Linne,
Hummelkofta,
Jeans,
Mascara & fundation
Håret utsläppt [har nästan aldrig uppsatt längre].
Nu blev jag hungrig! Bloggar mer ikväll! ♥


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

fiin jennfier (:<333333

2010-02-11 @ 18:03:42

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0