dagens outfit.

Nu är jag äntligen hemma från skolan, har sjukt ont i huvudet & fryser & mår allmänt dåligt. Mattelektionen idag ägde, jag gjorde bara ett halft tal eller ngt xd. Jag satt med Bladh & Elaf & Amanda på matten då. Amanda var inte så värst social mot oss, hon var nog mest sur. Hon gjorde omprov medans vi satt där & flabba så att det hördes över hela klassen med typ 30 människor där inne. Shpend ville kasta ut oss hela tiden hahaha. Jag & Bladh & Elaf hade ju värsta snacket, ja Jonte kom in lite mellan oxå, men HAHAHAH jag tänker inte säga vad vi snackade om HAHA.
Jag har fysikprov i morgon, börjar bli lite lite nervös, för jag ska få bra betyg & det känns som jag kommer få IG så som på matteprovet. När ska jag göra om matteprovet?! Haha, lite damp. Vi har läxor & prov i allting. Fysikprov i morgon, so-prov nästa vecka, matte omprov, teknikinlämning nästa vecka, so - inlämning (vet inte när :S ) , & så har vi tydligen spanska prov & engelska prov snart. Skolan suger! Men jag ska ha bra betyg! Jag måste ha det! Jag får pengar av pappa då (/)


Dagens outfit:
Tröja, [samma som igår ffs!]
Jeans,
Linne,
Mascara & fundation
Håret utsläppt med två hårspännen.


Naglarna jag nyss gjorde helt själv! (hh) Okej, fula , torra, spinkiga fingrar men whatever. Titta på naglarna! Hihiihi (a)
Nu ska jag äta glass & grejjer. Plugga lite fysik oxå. Ses ikväll!

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

as najjs naglar ju :D<3333

2010-02-08 @ 18:24:41

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0