dagens köp.

Sorry att jag inte hann lägga in inlägg innan .. Men jag har haft fullt upp med massa andra saker (a) Men här kommer iaf bilder på det jag har köpt idag. ♥


Kläderna köpte jag idag, tightsen & tröjan. Mascaran & fundationet som jag håller i köpte jag oxå :) Hihi (a)


.. & den tröjan till min kära lillebor som fyller 10 år i morgon :D Haha erkänn fin endå :D Jag är stolt att jag köpte så dyr & allt endå, haha 99 :- ...
Den sista bilden är oredigerad & min fula arm .. men whatever :)
Nu ska jag nog snart sova, Kewin kommer runt 10 i morgon & vi ska bowla med min bror i morgon oxå :) Mysit. ♥
På fredag ska jag vara med Tara & Felle, senare den kvällen ska jag, Bladh, Amanda, Angelica & ksk Hanna & ksk fler, på konsert till ngt band som jag inte kommer ihåg vad dom heter .. (aa' Haha, den konserten slutar 22, & då vet jag inte vart jag tar vägen efter den.
Men jag bloggar mer i morgon! ♥

Era kommentarer. :) ♥
Postat av: kewin

coola saker (H) :)



men ja vill med till konserten du skrev inte mitt namn :O haha <333

2010-02-25 @ 08:43:29

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0