blekt håret.

Okej, blekt håret. Men inte speciellt stor skillnad så jag är inte speciellt nöjd. Men jag ska snart bleka om det igen, ännu ljusare.
Hade mysig dag hos Kewin. Haha nu kommer lite bilder på allt möjligt.


HAHAHAHA pappa Kewin eller vad? xD , haha han hade gjort mat till mig & han, så ville Noa oxå ha. Fotograf är Alexander :) Kul bild!

 
Naw, sötast                                                         Jennifer & Angelica


Helt osminkad & allt. Blekt håret, syns inte va?
Nu blir det mer tv. Btw, han som vann melodifestivalen idag var faktiskt bra :)


Era kommentarer. :) ♥
Postat av: Angelica <3

det syns visst att du har blekt det. det e lite ljusare. haha fail bild på mig då xD <33

2010-02-06 @ 22:41:22
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: Lina

hej jennifer! <3

du har en jättefin blogg o du är jätte gullig!

kan du visa vad för smink du använder varje dag? typ märken o så? snälla, för du sminkar dig jättefint :D

snälla, det skulle vara jättesnällt im du gjorde det s fort som möjligt :)

skriv gärna vilken nyans du använder på foundation o s också :)

många kramizar lina

2010-02-07 @ 00:06:28
Postat av: Lollo

det var jätte fint

2010-02-08 @ 15:52:10
Postat av: lykke

mobilen (y) ;)

fast min dampar nu -.-

den stänger av sig ibland;o

2010-02-12 @ 23:21:04
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0