Today...

... Saknar jag Amanda, Bladh & Angelica! :o

Jag blev väckt 8 idag, usch, jätte tidigt. Jag vet inte hur länge vi ska stanna på hotellrummet, men det gör vi väl en stund till, sen ska vi dra till något köpcentrum & shoppa! Jag ska köpa kläder för alla mina 400 kronor.. Jag vet, det är inte alls mycket pengar, men haha, ska försöka hitta reor också, så att jag får tag i mycket kläder. :) Men i Danmark så är allt tydligen dyrare än Sverige, så haha.
Jag är sjukt trött också, så jag ska nog sova lite nu.. Eller inte, jag vet inte, haha. Ska försöka lista ut hur man lägger in nya låtar i iPoden på bloggen, haha. Hörs senare! ♥


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0