That's my fuckin life.

Jag blir så fkn sur när jag inte hittar saker som jag lagt undan! Jag la undan ett guldhalsband, tvär snyggt, för ett tag sen, då hade jag haft på mig det halsbandet i över ett år. & nu vll jag hitta det igen, men så hittar jag det inte! Jag har letat verkligen överallt, eller ja, där jag skulle kunna ha lagt det. Inte i garderoben eller så för HAHA så efterbliven är jag väl inte att jag lägger ett halsband där. Så efterbliven borde jag inte vara i alla fall. (?) Men lixom, finns inte i skrivbordet & inte i hyllan, inte bland alla andra smycken & inte i badrummet, duschen eller bland tofsar & alla nagellack & smink. Inte i vardagsrummet, inte på tv:n, inte i mammas smycke skrin... WTF?! Jag vill hitta det NUUUUUUU! & jag skiter i vad, jag ska hitta det! :(

HAHAHA, ett sjukt långt inlägg för ett litet halsband. :) That's my fuckin life.
& så stör jag mig på wannabes. :)

Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0