Snart Amanda ♥

Jag kom hem för en stund sedan, lagade mat & så där, för jag skulle träna för det på hemkunskapen haha! & det var väl inte så lyckat.. Eller maten blev god, men jag skvätte som en fkn kossa med såsen så köket såg ut som jag vet inte vad xd. Det syntes att jag hade varit där i alla fall. (y)
& nu ska Amanda snart komma hit, eller om jag ska till henne, det vet jag inte. Hon skulle ringa när hon var klar med sitt minneskort & allt det där. Nu ska jag fixa lite på bloggen & försöka mig på en ny header. Jag laddade ner massa skit igår som jag ska försöka lära mig. (y) Allting har med photoshop att göra, så det blir nog rätt svårt, men ändå. :) ♥


Era kommentarer. :) ♥

Kommentera ffs! ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? :) (syns inte för andra)

Din bloggadress, skriv så kollar jag! :)♥

Vad har du på härtat då? ;) ♥

Trackback
RSS 2.0